Mire van szükség egy irodában?
2016. március 10.
Amikor egy vállalkozás beindul, jelentős mennyiségű járulékos költség is keletkezik. A papírmunka elintézéséhez jó ha van otthon egy külön asztal, külön számítógéppel. De mi kellhet még egy irodába – még ha az otthonunkban is van kialakítva? Mitől lesz élvezhető az adminisztráció? Legelőször is a rendszertől, melyet mindenki egyénileg alakít ki, de legfontosabb tényezői:
Nincs is jobb érzés egy frissen rendezett asztalnál, vagy ha tudjuk; melyik mappában keressünk egy fontos dokumentumot. Egy könnyen áttekinthető naptár pedig mindig figyelmeztet a közelgő eseményekre, melyekre így időben felkészülhetünk! A fenti lista betartásához is szükség van azonban eszközökre, hiszen hogyan fűzzük le a papírokat? Hová összegezzük a rengeteg Post-itra irkált teendőt? Most összegyűjtöttük azokat, melyek az adminisztratív munka elengedhetetlen kellékei. Eleinte sok mindent tudunk mással helyettesíteni: szkenner helyett fényképezünk, Post-it helyett használt papírokra jegyzetelünk, iratrendező helyett az asztalfiókot használjuk… Pedig filléres dolgokkal pillanatok alatt rendezettebb külsőt adhatunk irodánknak. Kezdjük a legfontosabb irodai tárgyakkal:
Ha ezek megvannak, jöhetnek az íráshoz, rendszerezéshez, archiváláshoz szükséges kellékek, amelyek nem csak hasznosak, de élvezetessé is tudják tenni az adminisztrációt:
Nagyjából ennyi minden található egy aktív irodában. Ezek az eszközök nem csak megkönnyítik a munkánkat, de látványossá is teszik. Ezáltal pedig Önnek is sikerélményt tudnak nyújtani – egy eddig ismeretlen területen! Ön már mindet beszerezte? Mit használ a leggyakrabban? Voltak extrább igényei esetleg? |
Vissza a hír listához